A technológia fejlődésével egyre több divatmárka hódít teret a világban, egyre nagyobb versenyt generálva ezzel a divatpiacon. A mai modern társadalmunkban a reklámok már az életünk részei lettek, és a folyamatos újításoknak köszönhetően az újabb és újabb szépségápolási termékek elárasztják a social media felületeket.
De nem volt ez mindig így. Évtizedekkel ezelőtt még messzemenően nem volt ennyi lehetőségük a márka képviselőinek a marketingeszközök használatára.
A 20. században azonban sokkal nagyobb értéket képviseltek azok a termékek, amelyek valóban kiváló minőségűek voltak, és – kis túlzással – szinte eladták magukat. Ilyen volt a venezuelai származású divattervező, Carolina Herrera által piacra dobott divatmárka kínálata is.
Ez a New Yorkban útjára indult márka a parfümök és szépségipari termékek világát hódította meg igen gyors léptékben. Ma már számos helyen kaphatóak a divattervező hölgy termékei, így például a DOUGLAS Carolina Herrera kínálatában is.
Mi a márka sikerének titka?
Carolina a divatszakmában tevékenykedett, majd a ruhák és kiegészítők tervezését követően 1988-ban megalkotta első parfümjét. Nem egyszerűen csak illatokat alkotott, parfümjei sokkal inkább egy remekműhöz hasonlítottak. Gondoljunk csak a Good Girl parfüm tűsarkút formázó üvegére, amely már első ránézésre is összetéveszthetetlen bármely más márka parfümjével.
A divattervező saját maga volt a márka arca, ezzel is erősítve annak hitelességét. Olyan hölgy volt, aki a tökéletes outfitjeiről, megjelenéséről és kifinomult eleganciájáról volt híres, a trendet nem követte, hanem ő maga diktálta.
Talán éppen ennek köszönhető, hogy termékeivel már a kezdetekkor is egy megbízható, eleganciát sugárzó és abszolút hiteles márkaként tudott a piacra lépni. Versenytársai nem a feltörekvő, trendeket követő tervezők márkái, hanem a divatvilágban akkorra már ismert, nemzetközi szinten is bizonyított világmárkák voltak. A hölgy alkotásai mégis kiállták az idők próbáját, és ma már igen népszerű és elismert termékek.
Gondos tervezés, precíz kivitelezés
Egy új termék megalkotása kimondottan bonyolult folyamat. Legyen szó akár egy szépségápolási krémről, egy ránctalanítóról vagy egy parfümről, a részletekre kellőképpen oda kell figyelnie a tervezőnek.
Szerencsére az 1900-as évek végére már olyan fejlett technológiával rendelkezett a divatipar világa is, amely lényegesen egyszerűbbé tette a termékek tervezését és folyamatos fejlesztését.
Carolina kifejezetten egy maximalista, minden részletre aprólékosan ügyelő tervező hírében állt. Ennek hála minden egyes általa tervezett és fejlesztett termék igen magas minőségben készült, és hamar a vásárlók kedvencévé vált.
Egy tipp a vásárláshoz
Ha te is szeretnél a Carolina Herrera márka kiváló termékei közül válogatni, látogass el a DOUGLAS webshopba, ahol megtalálod a legismertebb illatcsaládokat, de az egyedi, limitált szériás darabok közül is szemezgetni tudsz.
